;
Събития

Онлайн курс „Бранд мениджмънт“ - Събития - Нов български университет

news.nbu.bg

В онлайн обучителната платформа на Училище за професионално и продължаващо обучение при НБУ Организатор: Училище за професионално и продължаващо обучение (УППО) Лектор: гл. ас. д-р Димитър Трендафилов Лекторът - гл. ас. д-р Димитър Трендафилов е преподавател в НБУ в областта на развитието на търговските марки, създаването на стойност на съвременните пазари и особеностите на комерсиалната комуникация. От есента на 2015 г. д-р Димитър Трендафилов е главен асистент и програмен консултант на бакалавърската програма \u201EМаркетинг\u201C и магистърската програма \u201EМаркетинг мениджмънт\u201C към департамент \u201EИкономика\u201C в НБУ, а от април 2018 г. е заместник-ректор по международната дейност на НБУ. Курсът е насочен към тези, които искат да разберат какво е търговска марка (бранд), как се изгражда  и развива, какви условия и фактори помагат на едни марки да се отличат от конкуренцията за сметка на други и др. ценни знания и практики по интересната тема за управление на марки или \u201Eбранд мениджмънт\u201C. Брандове като Apple, Adidas, Facebook, Armani, BMW, Heineken и много други доминират редица продуктови категории и определят дневния ред откъм стоки, услуги, потребителски изживявания, комуникации и тенденции в търсенето. Всичко това повдига въпроси, на които курсът отговаря в сбит и ясен вид и формат  чрез:  конкретен лекционен материал, отделно изнесени казуси от практиката, описващи и анализиращи успеха или неуспеха при конкретни марки от света и България, видео-разяснителни лекции и дискусии в реално време. Задължителна предварителна регистрация в: Училище за професионално и продължаващо обучение към НБУ корпус 2, офис 208 Нов български университет ул. \u201EМонтевидео\u201C № 21, гр. София ☎️ 02\/ 811 0110 (бутон 6)